Vanliga frågor & svar

 

- Jag ångrar mitt köp, hur går jag tillväga?

Är din order inte skickad räcker det att du mailar till vår kundtjänst. Om du har fått hem varan fyller du i returkortet som ligger med i paketet, klistrar på den medföljande retursedeln och lämnar in det till närmaste ombud. Tänk bara på att meddela oss inom 14 dagar från det att du hämtar ut din vara, annars kommer inte returen godkännas (läs mer om våra köpvillkor här).

- Kostar det något att skicka tillbaka min order om jag ångrar mig/vill byta?

Nej, Horseonline står för frakten, både när du beställer eller om du vill ångra/byta köpet (extra leveranskostnader till följd av att du valt något annat leveranssätt än den billigaste standardleverans vi erbjuder räknas inte in).

- Jag vill byta min vara mot en annan, hur gör jag?

Du beställer helt enkelt den nya varan på Horseonline.se och skickar tillbaka den du vill byta med hjälp av den medföljande retursedeln. Vi uppskattar verkligen om du fyller i ditt nya ordernummer på returkortet så vi vet att det är ett byte, detta för att vi ska ha lite koll på hur ofta du som kund vill byta och om vi kan göra något bättre i framtiden.

- Vart är min order, den borde ha kommit nu?

Skicka ditt ordernummer via kontaktformuläret nederst till höger så kollar vi upp det. Tänk på att varor från HV Polo och HV Society har en leveranstid på 5-15 arbetsdagar eftersom det skickas direkt från leverantören, det gör att vi kan ha ett betydligt större utbud på Horseonline.se vilket vi hoppas du som kund uppskattar.

 

 

Har du inte fått svar på din fråga? Skicka oss ett meddelande genom knappen nere till höger!

Produkter
Övrigt